Kuasai Google Search Engine

Cara Mudah, Tingkatkan, Trafik Tinggi, Tambah, Teratas, Blog, Web, Senang, Blogger, Kuasai Search Engine, Visitor, Tips Dapat , Up trafik, Google Indexs, Teknik, Ilmu Seo, Search Engine Optimization, Yahoo.

Sememangnya tidak dapat dinafikan Google Search Engine adalah sumber no1 trafik ke sesebuah website atau blog.



Tetapi untuk mendapatkan trafik yang berterusan dan teratas dari Google Search Engine bukanlah sesuatu yang agak mudah. Ini kerana dunia maya ini sudah begitu luas dan banyak saingannya.

bagi blogger baru seperti saya masih banyak yang perlu dipelajari. Bermula dengan suka-suka akhirnya terjerumus juga dalam dilema mencari trafik yang tinggi ke blog saya. Walaupun sekarang masih tidak begitu banyak sekadar ratusan orang sehari, apapun selagi ada pelawat disitulah ada kepuasan saya..

Sesetengah blogger berpendapat posting yang banyak akan memperbanyakkan lagi peluang link kita berada di Google Search Engine. betullah juga tu.. tetapi, tetapai rugilah jika dalam 1000 artikel yang kita tulis hanya beberapa ratus sahaja yang terindexs dan berada di top 10 Google Search Engine.

Berkenaan gambar diatas nanti saya akan ceritakan beberapa pekara..

Artikel ini akan saya sambung nanti [ last update 02 sep 2011 ]