Teka Teki Lawak Punya

Koleksi teka-teki lawak dan macam tak masuk akal pun ada kah kah kah.. jom jom tengok cam ner teka-teki nyer...



Tengok tengok jam jap.. alamak dah 4 pagi rupanye. Tak tido lagi ni..korang layan je le teka-teki kat bawah ni ye. gua nak offline...

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!



Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???

Teka.. teka.. kalo terer!

Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!



Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!

Jawablah kalau bijak sangat!

Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!



Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?

Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.



Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.

Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY



Teka-teki: Scorpion kaler apa?

Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!



Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???

Jawapan: Kerani



Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing
lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG
IMAM TU???

Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!



Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??

Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!






Yg nih.. jangan pikir bukan2 plak ek...



1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk.

Jawapan : Masukkan benang dlm lubang jarum



2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai?

Bus skolah lah... The OnLY bus yng pergi skolah



3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais?

Jawapan : Milo AIS



4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

Jawapan : Sbb kalau angkat dua kaki jatuh lah.. hahahahha



5) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol

Jawapan: Semut bermate BENGKAK hahahahha



6) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

Jawapan : Motosikal sbb dia pakai tongkat



7) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax pegang buah

Jawapan: Panjat pokok kelapa amek BUAH KELAPA



Ahmad bin Abu, kambing bin apa?

Jawapan : Kambing binATANG