Mee Maggi Separuh Halal

Sebut sahaja mengenai makanan segera Mee maggi, pasti sudah terbayang keenakannya dah kenikmatannya..tekakpun mulalah terliur.. Apa yang saya mahu kongsikan disini ialah, pastikan mee maggi yang anda masak itu dari jenama yang 100% halal.. Jangan sampai terbeli mee maggi seperti dibawah ini..



Jika anda perhatikan pada pembungkus mee maggi ini jelas sekali ada tertulis 50% halal. Mana lah ada hukum 50% halal, jadi janganlah terpedaya pulak ye. Jenama made in Indonesia ini mengunakan model pelakun lucah Maria Ozawa sebagai jenama atau model maggi tersebut. Perasanye pulak 'Ayam Babi' ha ha ada ada je la orang indon ni..Rasanye tak yah le aku cerita sape Maria Ozawa tu, sebab ramai yang dah kenal awek cun dari jepun ni..



Walaupun jenama ini tak dijual dimalaysia, tapi tak mustahil ia sengaja atau akan diseludup dan dijual ditempat tempat tertentu.. Ingat ye jenamanya 'Mie Yabi'.. nanti kalau tersilap pandang macam 'Indomie' yang biasa tu pulak ha ha..