Video Bogel Melia Aimelia Full Version

Video Seks Melia Aimelia | Video Bogel | Gambar Bogel | Video Lucah | Aksi Seks | Artis Malaysia | Gambar Panas | Video Panas..

Video Melia Aimellia bogel yang tersebar di internet yang dikatakan miliknya telah mengundang spekulasi negatif antaranya kecaman dan kritikan daripada pengikut dunia hiburan artis tanahair terhadap dirinya.
Gambar Bogel Melia

Segala-galanya bermula apabila Melia Aimellia yang juga pelakon filem Karipap-Karipap cinta dimomokan telah mengadaptasi video yang berdurasi hampir 30 saat untuk yang teristimewa menampakkan tubuh dengan aksi yang mengiurkan telah jatuh ke tangan orang lain.

Beberapa portal hiburan antaranya ohbulan.com dan rotikaya.com,cuba mengenal pasti identiti watak solo dalam video tersebut turut berkongsi screenshot gambar dan membandingkan si pelaku dalam video tersebut dengan Melia Aimellia seperti gambar dibawah

Video Melia Aimelia

Akhirnya Melia Aimellia tampil dengan menafikan sekeras-sekerasnya bahawa watak dalam video itu bukan diri mahupun miliknya di portal ohbulan.com

“Saya menafikan sekeras-kerasnya tentang gosip yang tersebar mengenai diri saya. Selepas melihat gambar tu, hampir tergelak pun ada kerana itu bukan saya. Lucu betul,” ujar Melia menafikan isu video bogel tersebut.

“Saya agak terkejut dan terkilan sebenarnya, tapi sedikit pun saya tak takut dengan gosip ini sebab itu bukan saya. Saya akan cuba bersihkan nama saya selepas ini, Insyaallah,” tambah Melia Aimiellia lagi.

“Terserahlah, kalau orang mahu percaya atau tidak. Saya tak paksa orang untuk percaya, hanya orang (Ibu) yang kenal dan rapat dengan saya tahu bentuk tubuh saya. Saya hairan kenapa jadi begini, saya tahu saya ramai musuh tapi saya cuba buat yang terbaik walaupun saya tahu ada orang tak suka saya.”

“Itu memang bukan saya, saya menafikan sekeras-kerasnya. Tuhan itu Maha Adil, semoga dia memberikan balasan pada mereka,” jelas Melia Aimiellia mengakhiri perbualan.


Merumitkan lagi keadaan apabila cincin yang dipakai oleh watak dalam video itu seakan sama dengan cincin yang dipakai oleh Melia Aimiellia sendiri..

Pengakuan blogger Rotikaya memiliki video lucah melia tu..betul ke..? jom kita dengar apa kata mereka..