TIBAI Bukan Cibai Tapi Songlap

TIBAI atau sebuah kumpulan bukan NGO yang ditubuhkan dari bekas-bekas pemimpin tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan bekas sahabat ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan kepada rakyat siapa sebenarnya Anwar serta menangkis segala fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin pembangkang itu terhadap kerajaan.

Tibai

Memamg cibai lah TIBAI ni kerana sudahlah berpaling tadah dan sekarang mahu mengaibkan orang dengan kesalahan yang belum lagi terbukti. Walaupun Anuar Ibrahim dikaitkan dengan berbagai tuduhan yang mengaibkan,jelas semuanya belum terbukti.Jadi mengapa perlu lagi menambah,tuduh itu dan ini sedangkan semua bukti kesalahan yang lalu sangat meragukan.

Inilah dunia politik yang kadang kala aku suka bercerita tentangnya dan kadangkala aku benci dan malu dengan mereka.Aku bukanlah penyokong PKR atau pakatan rakyat dan bukan pula anti kerajaan, aku sekadar memerhati dan tidak pernah terlibat dalam mana-mana parti pembakang atau kerajaan. Aku hanya menulis bilamana aku rasa aku mahu menulis meluahkan rasa hati.

Inilah salah satu sebab mengapa anak muda tidak suka melibatkan diri dalam dunia politik yang kotor, tidak berkesudahan mencerca orang lain,cakap tak serupa bikin,berpaling tadah,bermuka muka atau talam dua muka,fitnah dan bermacam macam lagi pekara kotor dan hina dilakukan orang politik bagi menjatuhkan orang lain untuk mencapai hajat dan apa yang citakan.

Admin: Dalam Politik, hari ini kawan karib, esok lusa pula akan jadi lawan yang seteru..