Adegan Seks Lelaki Mirip Pemimpin Pembangkang Selangor

Belum pun hilang ingatan orang terhadap isu gambar dan video seks melibatkan individu menyerupai Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Kini tersebar pula gambar-gambar aksi seks seorang lelaki yang didakwa mirip pemimpin pembangkang di Selangor.

Sebanyak sembilan keping gambar yang memaparkan aksi lelaki mirip pemimpin kanan parti pembangkang sedang bermesra dengan seorang wanita di ruang tamu sebuah unit apartmen kini tersebar di laman siber.

Selain itu, gambar-gambar yang mula-mula muncul dalam blog Internet itu juga memaparkan aksi mereka berasmara seks oral di dalam tandas.

Gambar tersebut telah dimuat naik pada pukul 2.26 pagi Ahad lalu disebuah laman blog.


petikan antara kandungan dalam blog tersebut;


Aksi seks
"Sedap Bang"
Video Azmin Ali yang Kemaluannya digigit Jalang dah keluar ke? Hehehe..... Dengar kata macam tu lah kan. Tapi ntahlah Gua pun tak tahu sebab Gua memang tak terlibat kali ni dalam aktiviti Video Seks Azmin Ali.

Kata Azmin Ali:

"Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali hari ini menafikan sekeras-kerasnya telah melanggan seks sepertimana yang tertera pada gambar yang telah disebarkan beberapa Blog Pro Kerajaan sejak semalam.

Sambil mengecam tindakan tersebut, Ahli Parlimen Gombak itu juga menganggap ianya merupakan taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13)"

Kita serah pada Azmin Ali untuk buat laporan Polis je, biar Polis jalankan siasatan. Emmm tu pun kalau Azmin Ali berani untuk buat laporan Polis. Azmin Ali kata beliau difitnah dan sudah pasti beliau wajar untuk membuat laporan Polis bagi pihak Polis menyiasat gambar tersebut sama ada ianya satu Fitnnah ataupun sebaliknya.


"Ais Krim Ye Bang"

Anwar Ibrahim yang video seks nya bersama China Doll sehingga kini masih belum menyaman Dato Eskay dan juga Blogger blogger lain yang mengeluarkan video seks beliau. Jadi apakah Azmin Ali akan melakukan pekara yang sama seperti kekasih hatinya Anwar Ibrahim iaitu dengan hanya menafikan melalui ceramah dan sidang media sahaja? Bagaimana dengan melaporkan kepada pihak polis dan juga tindakan saman?

Lu orang rasa Azmin Ali berani ke? Apa pun syabas le Khalid Ibrahim coz tak ku sangka hang pun ada telor untuk balas apa yang Azmin Ali buat. Cuma beza Video Azmin Ali Keluar dulu berbanding Video hang yang dok atas perut Jalang.

Adegan Seks