Korban Angkara Seks Pelik Dan Ganas

Berbagai gaya dan cara manusia melepaskan hawa nafsu seks, ada yang ganas pelik dan tak masuk akal sehingga mengakibatkan nyawa melayang begitu sahaja..

Fasha Shanda

1. Seorang lelaki mati setelah disondol oleh seekor kuda di enumclaw sebuah peternakan kuda di Washington pada julai 2005, Bahagian bawah organ lelaki ini Robek akibat dari seks liar yang dilakukannya.. Korban merupakan seorang pelanggan dari Kelab Beastality yang menawarkan para lelaki yang ingin berhubungan seks dengan binatang

2. Brent Tyler and Chelsea Tumbleston, keduanya berusia 21 tahun menemui ajal setelah jatuh dari ketinggian 50 kaki dari atap sebuah gedung di Columbia, South Carolina. seorang saksi menemukan tubuh telanjang mereka berdua di jalanan, dan setelah penyelidikan oleh polis, ditemukan bahawa pakaian mereka tertinggal di atap gedung.. diperkirakan keduanya sedang dalam keadaan “Fly” dan kemudian jatuh..

3. Kita sering kali mendengar banyak pasangan yang melakukan seks di tempat umum, entah itu di parking kereta atau sebagainya, namun pastilah tidak ada yang melampaui keberanian pasangan Mduduzi Michael Bandezi dan Sibongile Radebe, yang melakukan seks di rel kereta api yang mereka kira tidak terpakai di Afrika Selatan, dan kemudian mati digilis oleh kereta api.Pemandu kereta api mengatakan telah membunyikan hon namun keduanya tetap sibuk dengan “urusannya”dan uniknya ditemukan bahawa tubuh sang lelaki masih meninggalkan kondom pada penisnya.

4. Sepasangan kekasih di Namibia menemui ajalnya setelah dilangar oleh trak ketika mereka sedang melakukan seks di jalanan, pemandu trak mengatakan bahawa keduanya sedang dalam keadaan mabuk dan melakukan seks di tengah jalan.. ini sebuah contoh bahawa alkohol itu tidak sejalan dengan seks..

5. Selanjutnya ini adalah kes yang benar benar terjadi, seorang lelaki bernama Robert Ashley yang berumur 30 tahun dari Aflao Ghana ini mungkin adalah lelaki dengan libido besar.. dia tidak menyedari pasangan seksnya yang bernama Suametor Denou yang berumur 75 tahun telah mati di saat pergumulan mereka dan tetap menghenjutnya dengan kuat.. Wanita tua ini telah berteriak meminta Ashley untuk berhenti namun Ashley tetap saja “menghajarnya” dan akhirnya wanita tua ini pun harus memukulnya dengan tongkat untuk membuatnya berhenti.. namun Ashley malah semakin kasar dan akhirnya.. tewaslah si wanita tua itu…

6. Kirsten Taylor, seorang wanita berusia 29 tahun dari pensilvania ini menemui ajalnya saat berhubungan seks dengan suaminya yang bernama Toby.. pasangan ini merupakan pecandu berat sado masokisme.. pada saat kejadian sang suami menyepit isterinya dengan kabel elektrik dan kemudian menekan on dan off berkali kali saat melakukan seks ganas itu..

7. Bagi Jose Agustin Noh bekerja di rumah pengkebumian mayat sungguh memberinya banyak keuntungan, sebut saja, akses untuk menikmati fasiliti yang kebanyakan orang normal tidak mungkin terfikir, seperti melakukan seks di ruang mayat, namun sayangnya bagi dia dan kekasihnya yang bernama Ana Maria Camara Suarez, pergumulan mereka di dalam ruangan mayat berakhir dengan tragedi ketika gas karbon monoksida mencabut nyawa mereka di saat mereka sedang tertidur setelah melakukan seks, saat terjadi tragedi itu,pasangan ini sengaja membiarkan motor ruangan menyala untuk mendinginkan ruangan..