Layanan Seks Onani Untuk OKU

Jolokan gelaran perhidmatan "Whitehands" baru-baru ini menjadi topik yang panas di Jepun. Perkhidmatan ini ditujukan untuk pelepasan seksual bagi penderita paralisis dan gangguan otot yang tidak dapat bermasturbasi secara normal.

Khidmat Guna Tangan Orang Kurang Kelainan Upaya Gadis Wanita Jepun

Ditujukan sebagai gerakan amal pada tahun 2008, perkhidmatan ini mulai merebak menjadi Begitu terkenal dan memberikan layanannya di 18 kawasan di Jepun.

Salah seorang yang menggunakan perkhidmatan ialah lelaki yang berusia 40 tahun dan telah menggunakan jasa ini selama 3 tahun.Dia merasa menderita sebelum mendapatkan jasa ini dan sangat berterima kasih kerana ada jasa seperti ini untuk pelepasan seksualnya. "orang cacat memiliki dorongan yang sama dengan laki-laki lain. Saya fikir anda masih harus mencuba untuk mencari kekasih tetapi ketika itu tidak mungkin layanan perawatan seperti ini benar-benar membantu. Saya berharap masyarakat menjadi lebih memahami keperluan seksual orang cacat"

Sex Hand

Untuk ini pesakit harus membayar ¥ 3500 selama 15 minit, ¥ 5500 untuk 30 minit dan lebih dari ¥ 10.000 selama satu jam, tarif yang sebanding dengan pelayanan kesihatan persalinan normal.(¥ 3500 bersamaan RM139.20)