Tektik Licik Pencuri Telefon Bimbit

Lelaki yang pada mulanya masuk ke kedai ini sekadar Topup atau tambah nilai kredit telefon bimbit ini mengambil kesempatan melarikan sebuah telefon bimbit dengan berpura-pura bertanyakan berkenaan telefon bimbit tersebut.
Susah nak berniaga kalau ada ramai penyamun macam ni kan.kalau tak bagi tengok macam mana pula orang nak beli.Bila dah bagi lain pula jadinya...Apapun jom kita lihat aksi brother yang selamber giler ni...